Zarządzenie Nr 105/2011
Wójta Gminy Mieścisko
z dnia 30 listopada 2011 roku
w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego
działając na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity DZ. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz art. 17 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 ze zm.) Wójt Gminy Mieścisko:
§ 1
Powołuje komisję do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, realizowanych w 2011r.
§ 2
W skład komisji wchodzą:
1. Agnieszka Brzostowicz - podinspektor
2. Paulina Durak - inspektor
§ 3
Komisja dokonuje kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zleconych w 2011r. następującym organizacjom:
- Uczniowski Klub Sportowy „Sokół” Mieścisko,
- Stowarzyszenie Pomocy Uczniom im. Jana Pawła II w Mieścisku,
- Stowarzyszenie im. Ks. Jerzego Niwarda Musolffa.
§ 4
Komisja sporządza protokoły z przeprowadzonej kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych i przedkłada do zatwierdzenia Wójtowi Gminy Mieścisko.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Mieścisko
/-/Andrzej Banaszyński