GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl Wyszukiwane słowo:


Licznik odwiedzin
5560972
od 10 grudnia 2004




Informacje ogólne » Archiwum » Archiwum ogłoszeń

Ogłoszenie Wójta Gminy Mieścisko - nabór kandydatów na stanowisko animatora obiektu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"
obrazek

 

Wójt Gminy Mieścisko

ogłasza

nabór kandydatów na stanowisko animatora obiektu sportowego

„Moje Boisko – Orlik 2012”

 

 Rodzaj umowy: umowa zlecenie

 

I.Wymagania niezbędne:

1.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

2.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

3.Posiadanie kwalifikacji i uprawnień do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych  tj. instruktora, trenera, nauczyciela wychowania fizycznego.

4.Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera sportu czy instruktora sportu i rekreacji.

 

II. Zakres i sposób wykonywania zadań na stanowisku:

1.Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych, a także organizowanie i przeprowadzanie innych – uzgodnionych i zatwierdzonych przez gospodarza obiektu – form zajęć sportowych i rekreacyjnych ,

2.prowadzenie rejestru użytkowników obiektu,

3.dbanie o dobry stan techniczny powierzonego mienia,

4.dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego,

5.współpraca z dyrektorami szkół działających na terenie Gminy Mieścisko w organizacji zajęć sportowych,

6.aktywizacja sportowa mieszkańców Gminy Mieścisko,

7.upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży,

8.dokumentowanie odpowiednimi zapisami w Dzienniku zajęć przeprowadzenia łącznie 80 godzin zajęć w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminą Mieścisko a animatorem.

 

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia

1.Życiorys zawodowy,

2. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie

3.Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych

4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe – w przypadku posiadania stażu pracy

5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

6.Oświadczenie o stania zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku

7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

8.Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji

9.Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki

10.Proponowana koncepcja prowadzenia zajęć wraz z tematyką.

 

IV Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Mieścisko codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w terminie do dnia 30 września 2011 roku na adres Urząd Gminy Mieścisko ul. Plac Powstańców Wlkp 13, 62-290 Mieścisko z adnotacją: nabór na stanowisko Animator Sportu. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu złożenia dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

 



obrazek Lista załączonych plików      
Animator sportu - ogłoszenie (54.3kB) obrazek pobierz obrazek pokaż