Wójt Gminy Mieścisko
ogłasza
nabór kandydatów na stanowisko animatora obiektu sportowego
„Moje Boisko – Orlik 2012”
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
I.Wymagania niezbędne:
1.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
2.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
3.Posiadanie kwalifikacji i uprawnień do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj. instruktora, trenera, nauczyciela wychowania fizycznego.
4.Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera sportu czy instruktora sportu i rekreacji.
II. Zakres i sposób wykonywania zadań na stanowisku:
1.Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych, a także organizowanie i przeprowadzanie innych – uzgodnionych i zatwierdzonych przez gospodarza obiektu – form zajęć sportowych i rekreacyjnych ,
2.prowadzenie rejestru użytkowników obiektu,
3.dbanie o dobry stan techniczny powierzonego mienia,
4.dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego,
5.współpraca z dyrektorami szkół działających na terenie Gminy Mieścisko w organizacji zajęć sportowych,
6.aktywizacja sportowa mieszkańców Gminy Mieścisko,
7.upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży,
8.dokumentowanie odpowiednimi zapisami w Dzienniku zajęć przeprowadzenia łącznie 80 godzin zajęć w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminą Mieścisko a animatorem.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1.Życiorys zawodowy,
2. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie
3.Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych
4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe – w przypadku posiadania stażu pracy
5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
6.Oświadczenie o stania zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
8.Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
9.Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki
10.Proponowana koncepcja prowadzenia zajęć wraz z tematyką.
IV Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Mieścisko codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w terminie do dnia 30 września 2011 roku na adres Urząd Gminy Mieścisko ul. Plac Powstańców Wlkp 13, 62-290 Mieścisko z adnotacją: nabór na stanowisko Animator Sportu. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu złożenia dokumentów i przeprowadzeniu wstępnej selekcji lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.