ZARZĄDZENIE NR 228/2010
Wójta Gminy Mieścisko
z dnia 11 października 2010 roku
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej budynku Komisariatu Policji w Mieścisku
Na podstawie art. 4 w nawiązaniu do art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694 ze zmianami) oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z umową użyczenia z dnia 30.09.2010 roku zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję komisje zdawczo-odbiorczą w składzie:
Mieczysław Bździak – Przewodniczący komisji
Anna Rosin – Członek Komisji
Przemysław Renn – Członek Komisji
§ 2.
- Komisja dokona inwentaryzacji drogą spisu z natury budynku komisariatu Policji w Mieścisku.
- Termin wykonania inwentaryzacji ustala się na dzień 12.10.2010 roku.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Mieścisko
/-/Andrzej Banaszyński