Wójt Gminy Mieścisko
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku
o rozszerzonej działalności kulturalno-oświatowej
Wymagania niezbędne
1. Kandydat przystępujący do konkursu powinien posiadać:
- wykształcenie wyższe magisterskie humanistyczne bądź z zakresu zarządzania,
- minimum 5 letni staż pracy,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów,
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów z zakresu działalności bibliotek, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej oraz prawa pracy.
2. Wymagane jest doświadczenie w organizacji imprez kulturalno-rozrywkowych.
Oferty konkursowe powinny zawierać:
1. Życiorys zawodowy z uwzględnieniem organizowanych przedsięwzięć kulturalno-rozrywkowych.
2. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu.
3. Pisemną koncepcję funkcjonowania Gminnej Biblioteki Publicznej w Mieścisku, opracowaną przez osobę przystępującą do konkursu, ze szczególnym uwzględnieniem następujących zagadnień:
- perspektywicznej wizji rozwoju biblioteki o poszerzonej działalności kulturalnej na terenie Gminy Mieścisko;
- współpracy z placówkami oświatowymi oraz funkcjonującymi na terenie Gminy organizacjami i stowarzyszeniami;
- efektywnego wykorzystania istniejącej bazy lokalowej;
4. Kserokopię dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie.
5. Oświadczenie kandydata, że nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
6. Oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne.
7. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zmianami).
Wymagane dokumenty można składać do 30 października 2008r. do godziny 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Mieścisku”:
· osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Mieścisko;
· pocztą na adres Urzędu Gminy Mieścisko. Plac Powstańców Wlkp. 13, 62-290 Mieścisko - (decyduje data wpływu do Urzędu);
O terminie przeprowadzenia postępowania konkursowego, kandydaci którzy złożyli wszystkie niezbędne dokumenty, zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą mogły być odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Wszelkich informacji o konkursie udziela pani Alicja Kędracka, Sekretarz Gminy tel. 061 4298010.
Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu a następnie informacja o wynikach przeprowadzonego konkursu, będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Wójt Gminy Mieścisko
/-/ Andrzej Banaszyński