Urząd Gminy Mieścisko zaprasza przedstawicieli organizacji zajmującymi się działalnością pożytku publicznego na seminarium nt.:
„WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI-
UDZIELANIE DOTACJI I ICH ROZLICZANIE”
Termin szkolenia: 8 październik br
Miejsce: Urząd Gminy Mieścisko – sala sesyjna
Godzina: 10.00
Prowadzący: Krystyna Wieczorek - Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych
PROGRAM
Obowiązki administracji publicznej w zakresie wykorzystania działalności pożytku publicznego
1. Wykaz zadań publicznych , które mogą być realizowane przez podmioty wymienione w ustawie
z dn. 24.04.2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. Nr 96,poz.873
ze zm.).
2. Roczny program współpracy z organizacjami pozarządowymi.
3. Prowadzenie działalności pożytku publicznego na podst. zlecenia realizacji zadań publicznych.
4. Otwarty konkurs ofert.
5. Umowa o powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego.
6. Kontrola i sprawozdanie z wykonania zadania publicznego.
7. Finansowanie działalności dot. kultury fizycznej.
Wójt Gminy Mieścisko informuje, że po szkoleniu zostaną również przeprowadzone konsultacje z przedstawicielami organizacji zajmującymi się działalnością pożytku publicznego działającymi na terenie Gminy Mieścisko dotyczące programu współpracy na 2009 rok.