Mieścisko, 19 lipca 2024 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIEŚCISKA
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Mieścisko wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Mieścisku uchwały nr LXXX/500/24 z dnia 25 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Mieścisko.
Granice obszaru obejmują całą gminę Mieścisko w jej granicach administracyjnych.
Każdy ma prawo do składania wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie do dnia 6 września 2024 r.
Wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wnioski należy składać na adres: Urzędu Miejskiego w Mieścisku, Pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@miescisko.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miejskiego w Mieścisku /2o52v2ysj6/skrytka
Formularz składania wniosków, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Mieścisku oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieścisku.
Wnioski złożone po upływie wyznaczonego wyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Mieściska. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieścisku, Pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko, w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Mieściska
/-/ Przemysław Renn