GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl
Drukuj artykuł
Zamknij okno
Zamówienia publiczne » Archiwum przetargów

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV

Zamawiajcy:
Gmina Miescisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Pl. Powstańców Wlkp. 13

Tytu przetargu:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na okna i drzwi z PCV

CPV:


Tryb zamwienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy dostawy którzy:
a) załączą do oferty oświadczenia, ze oferent spełnia wymogi art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oświadczenie zawierać będzie wszystkie informacje, wyszczególnione w załączniku do SIWZ.
b) zobowiążą się wykonać zamówienie przy użyciu towarów posiadających ważne atesty, świadectwa i dopuszczenia ITB, PZH, P-poż . Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferent załączy ważne atesty, świadectwa i dopuszczenia.
c) złożą oświadczenie, że zobowiązują się wykonać zamówienie zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferent złoży oświadczenie że zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej.
d) wpłacą wadium w wysokości 600,00 zł (słownie : sześćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie spełniony jeżeli oferent załączy do oferty stosowny dokument potwierdzający wpłacenie wadium przed upływem terminu składania ofert.
e) wyrażą zgodę na minimum 30 dniowy termin płatności za dostarczone materiały licząc od daty otrzymania faktury. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferent złoży oświadczenie o wyrażeniu zgody na 30 dniowy termin płatności stanowiące załącznik do SIWZ.
f) wypełnią formularz cenowy określający ceny jednostkowe i łączną cenę zamówienia z wyszczególnieniem wartości podatku VAT. Warunek zostanie spełniony jeżeli zostanie prawidłowo wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ
g) załączą oświadczenie , że oferent zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi do niego zastrzeżeń. Warunek zostanie spełniony jeżeli oferent złoży oświadczenie , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
h) załączą oświadczenie , że zobowiązują się do realizacji zamówienia sukcesywnie 30.08.2005r. do 15.09.2005r.. Warunek zostanie spełniony jeżeli złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ.
i) załączą oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargowymi oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i że nie wnoszą do nich żadnych zastrzeżeń.
j) dokonali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej trzech zamówień o podobnym charakterze. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferent przedstawi minimum trzy referencje zamawiających, u których wykonał podobne dostawy w ciągu ostatnich trzech lat.
k) udzielą minimum 24- miesięcznej gwarancji na dostarczoną stolarkę okienną i drzwiową PCV. Warunek zostanie spełniony , jeżeli oferent złoży oświadczenie o udzieleniu minimum 24- miesięcznej gwarancji na dostarczoną stolarkę okienną i drzwiową PCV.


Termin realizacji:
sukcesywnie od 30.08.2005r. do 15.09.2005r.

Osoba odpowiedzialna:
Mieczysław Bździak, Andrzej Lupa

Miejsce skadania ofert:
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Miescisko (pokój nr 16), 62-290 Mieścisko, Plac Powstańców Wlkp. 13 w terminie do dnia 22.08.2005r. godz. 10:00

Oferty mona skada do:
2005-08-22 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2005-08-22 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
pokój nr 18 w siedzibie Urzędu Gminy Mieścisko

Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
600,00 zł

Uwagi:
* SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy Mieścisko, pokój nr 8 lub 9, specyfikacja może być przesłana również pocztą (za dowodem doręczenia) po uprzednim wpłynięciu prośby o jej przesłanie.
* zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
* zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
* wadium w wysokości 600,00 zł należy wpłacić na konto zamawiającego nr 72 90650006 0030 0300 0231 0002 w Banku Spółdzielczym Gniezno Oddział w Mieścisku, przed upływem terminu składania ofert.


Firmy uczestniczce



Lista załączonych plików      
OGLOSZENIE okna 2005r (39.5kB)        
Redaktor: Piotr Mnichowski Źródło: Andrzej Lupa
Utworzony: 2005-08-05 12:19:10 Ostatnia zmiana: 2006-01-24 15:52:05