GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||
Informacje ogólne » Aktualności, ogłoszenia
OSR.6220.6.2017 OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MIEŚCISKO z dnia 29.06.2017r. Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm.) Wójt Gminy Mieścisko zawiadamia strony poprzez obwieszczenie o wszczęciu na wniosek SERPOL COSMETICS Sp. z o.o. Sp. komandytowa postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu SERPOL COSMETICS Sp. z o.o. Sp. komandytowa wraz z infrastruktura towarzysząca na działkach nr ewid. 398/6; 398/7; 399/2; 400; 401; 402/1 obręb Mieścisko, gmina Mieścisko Mieścisko dn.27.06.2017r. OSR.6220.6.2017 ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego Zawiadamiam, na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm.) oraz art. 73 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. 2016r. poz. 353ze zm.),o wszczęciu na wniosek Serpol Cosmetics Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą 62-290 Mieścisko, ul. Nowa 2 postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu Serpol Cosmetics Sp. z o.o. Sp. komandytowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ewidencyjny 398/6; 398/7; 399/2; 400; 401; 402/1obręb Mieścisko, gmina Mieścisko. Informuję o uprawnieniach strony tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium, w tym o prawie przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym. Zgodnie z art. 64 i 77 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. 2016r. poz. 353 ze zm.) w związku z § 3 ust. 2 pkt 2 i § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko ( t. j. Dz. U. z 2016 poz. 71) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii co do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz uzgodnienia i opinii w zakresie realizacji przedsięwzięcia z następującymi organami: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu i Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz uzgodnień. Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. Na podstawie art. 41§ 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy maja obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Jednocześnie informuję, że liczba stron w niniejszym postepowaniu przekracza 20 w związku z powyższym, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. 2016r. poz. 353 ze zm.) ma zastosowanie przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego : „Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.” Mając powyższe na uwadze wszelkie zawiadomienia w niniejszej sprawie będą publikowane na stronach internetowych Urzędu Gminy Mieścisko www.miescisko.bip.net.pl (zakładka informacje ogólne/ informacje ogłoszenia) ; www. miescisko.nowoczesnagmina.pl(zakładka aktualności ogłoszenia) i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Otrzymują: 1. SERPOL Cosmetics Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Nowa 2, 62-290 Mieścisko 2. Pan Adam Dymek – Pełnomocnik Zakład Usługowy „ODUM” s.c. ul. Mostowa 9, 64-800 Chodzież 3. Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań 4. Starostwo Powiatowe w Wągrowcu ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec 5. SPPU „MIKOROL” ul. Nowa 2, 62-290 Mieścisko 6. Strony wg rozdzielnika 7. a/a Z Up. Wójta /-/ Alicja Kędracka Sekretarz Gminy
|
||||||||||
|