GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||||||||||||||
Dotacje i projekty unijne » Kapitał Ludzki
W Gminie Mieścisko od marca 2011 roku uczniowie klas I-III szkół podstawowych realizują projekt ze środków unijnych pod nazwą „Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III”. Projekt będzie realizowany w Szkole Podstawowej w Popowie Kościelnym przez jeden rok szkolny natomiast w szkole Podstawowej w Mieścisku przez trzy lata. Łączna wartość projektu 117 940,18 w ramach tej kwoty zostały zakupione do szkół meble (stoliki i krzesła dla uczniów, zestawy komputerowe) – na kwotę 11 794, pozostała kwota zabezpieczy wynagrodzenia nauczycieli prowadzących zajęcia. W ramach projektu realizowane będą następujące zajęcia:
31 grudnia 2011 roku projekt zakończyła szkoła Podstawowa w Popowie Kościelnym. W dalszym ciągu Szkoła Podstawowa w Mieścisku realizuje zajęcia i na dzień 30 września zrealizowano:
zagrożonych dysleksją W ramach zadania zrealizowano łącznie 325 godzin zajęć. Zadanie kierowane jest zarówno do chłopców jak i dziewczynek. Grupy docelowe zostały scharakteryzowane pod kątem płci. Dzieci wchodzące w skład grupy wyznaczone zostały adekwatnie do dysfunkcji. Dzieci uczestniczące od początku projektu w widoczny sposób poprawiły elementy płynności czytania, głoskowania.
W ramach zadania zrealizowano łącznie 154 godzin zajęć. Zadanie kierowane jest zarówno do chłopców jak i dziewczynek. Grupy docelowe zostały scharakteryzowane pod kątem płci. Dzieci wchodzące w skład grupy wyznaczone są adekwatnie do dysfunkcji. Dzieci uczestniczące od początku projektu poprawiły wymowę niektórych głosek.
W ramach zadania zrealizowano łącznie 193 godziny zajęć. Zadanie kierowane jest zarówno do chłopców jak i dziewczynek. Grupy docelowe zostały scharakteryzowane pod kątem płci. Dzieci wchodzące w skład grupy wyznaczone zostały adekwatnie do dysfunkcji.
W ramach zadania zrealizowano 37 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Mieścisku. Zadanie kierowane jest zarówno do chłopców jak i dziewczynek. Grupa docelowa została scharakteryzowana pod kątem płci, a dzieci wchodzące w skład grupy zostały wybrane zgodnie z ich uzdolnieniami.
|
||||||||||||||||||||||
|