GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||||||||||||||
Informacje ogólne » Archiwum » Archiwum ogłoszeń
Wójt Gminy Mieścisko ogłasza nabór kandydatów na stanowisko animatora obiektu sportowego „Moje Boisko – Orlik Rodzaj umowy: umowa zlecenie I.Wymagania niezbędne: 1.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. 2.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku. 3.Posiadanie kwalifikacji i uprawnień do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych tj. instruktora, trenera, nauczyciela wychowania fizycznego. 4.Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera sportu czy instruktora sportu i rekreacji. II. Zakres i sposób wykonywania zadań na stanowisku: 1.Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych, a także organizowanie i przeprowadzanie innych – uzgodnionych i zatwierdzonych przez gospodarza obiektu – form zajęć sportowych i rekreacyjnych , 2.prowadzenie rejestru użytkowników obiektu, 3.dbanie o dobry stan techniczny powierzonego mienia, 4.dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego, 5.współpraca z dyrektorami szkół działających na terenie Gminy Mieścisko w organizacji zajęć sportowych, 6.aktywizacja sportowa mieszkańców Gminy Mieścisko, 7.upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży, 8.dokumentowanie odpowiednimi zapisami w Dzienniku zajęć przeprowadzenia łącznie 80 godzin zajęć w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminą Mieścisko a animatorem. III. Wymagane dokumenty i oświadczenia 1.Życiorys zawodowy, 2. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie 3.Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo – rekreacyjnych 4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe – w przypadku posiadania stażu pracy 5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych 6.Oświadczenie o stania zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku 7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie 8.Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji 9.Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki 10.Proponowana koncepcja prowadzenia zajęć wraz z tematyką. IV Termin i miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Mieścisko codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w terminie do dnia 30 września 2011 roku na adres
|
||||||||||||||||||||||
|