GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||
Organy » Burmistrz Mieściska » Zarządzenia » 2009
Zarządzenie Nr 176/09 Wójta Gminy Mieścisko z dnia 29 października 2009 roku w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego działając na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (DZ. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591) oraz art. 17 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.) § 1 Powołuje komisję do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, realizowanych w 2009r. § 2 W skład komisji wchodzą: 1. Agnieszka Brzostowicz - podinspektor 2. Anna Kaźmierczak - inspektor § 3 Komisja dokonuje kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zleconych w 2009r. następującym organizacjom: - Uczniowski Klub Sportowy „Sokół” Mieścisko, - Stowarzyszenie Pomocy Uczniom im. Jana Pawła II w Mieścisku, - Stowarzyszenie im. Ks. Jerzego Niwarda Musolffa. § 4 Komisja sporządza protokoły z przeprowadzonej kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych i przedkłada do zatwierdzenia Wójtowi Gminy Mieścisko. §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|
||||||||||
|