GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||||||||||||||
Informacje ogólne » Archiwum » Archiwum ogłoszeń
Wójt Gminy Mieścisko ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. zasobów komunalnych w URZĘDZIE GMINY MIEŚCISKO Wymagania niezbędne: - wykształcenie co najmniej średnie w zakresie geodezji i kartografii, rolnictwa, prawa lub administracji - staż pracy minimum 2 lata, - znajomość przepisów ustawy o Gospodarce Nieruchomościami, zwłaszcza w zakresie przewidzianym do wykorzystania na stanowisku pracy wraz z przepisami wykonawczymi, - podstawowa znajomość przepisów ustawy o Księgach Wieczystych i Hipotece, - podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, - znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, - obywatelstwo polskie, - korzystanie z pełni praw publicznych, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń, studiów podyplomowych z gospodarki nieruchomościami, gruntami, - preferowane doświadczenie zawodowe ( staż pracy) – co najmniej 6 miesięcy stażu lub pracy w administracji publicznej, - obsługa komputera w środowisku MS Office oraz Internetu, - samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, dokładność.
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, - przygotowywanie projektów uchwał rady Gminy w zakresie gospodarowania zasobem komunalnym, - przygotowywanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, - współpraca z uprawnionym geodetą w zakresie [podziału n nieruchomości gminnych, rozgraniczenia i wznowienia granic, - przygotowywanie przetargów dotyczących sprzedaży gruntów zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, - prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za przejmowane grunty wydzielone pod budowę ulic oraz grunty nabywane pod gminne inwestycje, - prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym gruntów przez osoby prawne i fizyczne: naliczanie opłat, aktualizacja opłat, - przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawierania umów notarialnych dotyczących kupna-sprzedaży, - prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów gminnych, - prowadzenie ewidencji gruntów gminnych, - prowadzenie rejestru wydanych decyzji administracyjnych w zakresie gospodarki ziemią, - prowadzenie rejestru mienia komunalnego, - przygotowywanie umów w sprawie sprzedaży budynków i lokali gminnych, - sporządzanie szczegółowego zapotrzebowania do budżetu Gminy w zakresie realizowanych zadań, - realizowanie powierzonych zadań wynikających z uchwał rady Gminy w sprawie budżetu na dany rok budżetowy, - prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wewnętrznym i GUS. Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) życiorys (CV), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania) d) kserokopia dokumentów poświadczających poziom i kierunek wykształcenia, e) inne kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, f) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Oferty , które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.miescisko.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
|
||||||||||||||||||||||
|