GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||||||||||||||
Informacje ogólne » Archiwum » Archiwum ogłoszeń
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieścisku zatrudni osobę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych u dziecka z zaburzeniami psychicznymi – autyzm.
a) kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi, b) półroczny staż w jednej z następujących jednostek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno edukacyjno- wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce niż w/wym.świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, c) przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: - umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, - kształtowania nawyków celowej aktywności, - prowadzenia treningu zachowań społecznych. W uzasadnionym przypadku specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osobę, która zdobywa lub podnosi wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiada co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 1b i ma zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
- uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych , w szczególności takich jak: a) samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, b) dbałość o higienę i wygląd, c) utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, e) korzystanie z usług różnych instytucji. 3. Wymagane dokumenty: - życiorys ( CV), - list motywacyjny, - dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieścisku p. nr 2 lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Plac Powstańców Wlkp. 13 62-290 Mieścisko W terminie: do dnia 31 października 2007 r. Mieścisko, dnia 1 października 2007 r.
|
||||||||||||||||||||||
|