GCI : www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl |
|
|
||||||||||||||||||||
Organy » Burmistrz Mieściska » Zarządzenia » 2006
Zarządzenie nr 195/06 Wójta Gminy Mieścisko z dnia 17 maja 2006r. w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Mieścisko Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591ze zmianami) Wójt Gminy Mieścisko wprowadza zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Mieścisko § 1 1. Paragraf 7 Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: „W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy: - Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich: - Sekretarz Gminy - Sekretariat - Stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy - Stanowisko ds. Organizacyjnych i Promocji Gminy - Stanowisko ds. Obywatelskich, Pełnomocnik d/s Ochrony Informacji Niejawnych - Stanowisko ds. Kadr 1 etatu - Stanowisko ds. Informatycznych, Kierownik Kancelarii Tajnej - Robotnik gospodarczy 2x 1 etatu - Kierowcy autobusów 2 3 etatu - Referat Gospodarki Finansowej: - Skarbnik Gminy - Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej - Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej - Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej /analityka/ - Stanowisko ds. Wymiaru Podatku i Opłat - Stanowisko ds. Księgowości Podatkowej - Referat Infrastruktury Komunalnej: - Kierownik Referatu - Stanowisko ds. Zasobów Komunalnych - Stanowisko ds. Ochrony Środowiska i Rolnictwa - Stanowisko ds. Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej - Stanowisko ds. Dodatków Mieszkaniowych, Wojskowych i Obrony Cywilnej - Urząd Stanu Cywilnego: - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Samodzielne Stanowisko ds. Oświaty, Kultury Fizycznej i Turystyki - Radca Prawny - Gminne Centrum Informacji z Klubem Pracy: - Stanowisko ds. prowadzenia GCI z KP 1 1 etatu.” 2. Paragraf 31 otrzymuje następujące brzmienie: „ Komórki Organizacyjne Urzędu przy znakowaniu akt używają następujących symboli: 1. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich: 1) w zakresie spraw organizacyjnych Or 2) w zakresie spraw obywatelskich SO 3) w zakresie działalności gospodarczej DG 4) w zakresie działalności Rady Gminy RG 5) w zakresie spraw informatycznych INF 2. Urząd Stanu Cywilnego USC 3. Referat Gospodarki Finansowej Fn 4. Referat Infrastruktury Komunalnej: 1) w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa OSR 2) w zakresie gospodarki nieruchomościami GN 3) w zakresie spraw lokalowych SL 4) w zakresie architektury i planowania przestrzennego APP 5) w zakresie obrony cywilnej OC 5. Samodzielne Stanowisko ds. Oświaty, Kultury Fizycznej i Turystyki OST” § 2 1. W § 23 dodaje się punkt VII i VIII o następującym brzmieniu: „VII W zakresie informatycznym należą : - administrowanie: O serwerem WWW, O dostępem do Internetu, O strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, O poczty internetowej, - dokonywanie zakupów programów komputerowych i ich wdrażanie, - wybór najkorzystniejszej oferty założenia sieci kablowej w Urzędzie, nadzorowanie przy jej zakładaniu oraz późniejsze administrowanie, - wybór najkorzystniejszej oferty programu elektronicznego obiegu dokumentów, nadzór przy wdrażaniu oraz przy jego eksploatacji, - doprowadzenie do prawidłowego funkcjonowania podpisu elektronicznego w Urzędzie, - kontrolowanie funkcjonowania i przydatności programów komputerowych oraz ich aktualizowanie, - nadzorowanie nad zakupem materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, - dbanie o sprawność sprzętu komputerowego i drukarek komputerowych, - dokonywanie zakupu nowego sprzętu komputerowego i drukarek komputerowych. - planowanie wszelkich zakupów zarówno sprzętu, jak i programów komputerowych do projektu budżetu, - uzgadnianie zakupów sprzętu komputerowego z Referatem Finansowym, - terminowe nadawanie, zmiana i kontrola nad hasłami dostępu w systemie informatycznym, - nadzór nad terminową i prawidłową archiwizacją przetwarzanych danych w systemie informatycznym, - pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz przepisami wykonawczymi, VII w zakresie pożytku publicznego i wolontariatu- realizowanie zapisów ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie w ramach zadań należących do gmin, a w szczególności: - współpraca z organizacjami pożytku publicznego i wolontariuszami, - przygotowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pożytku publicznego zgodnie z oczekiwaniami i środkami finansowymi, - coroczne rozpisywanie i ogłaszanie konkursu ofert na realizację zadań publicznych, - przygotowywanie materiałów do rozstrzygnięcia konkursu, - ogłaszanie rozstrzygnięć konkursu, - przygotowywanie umów na realizację zadań z organizacjami pożytku publicznego, - przygotowywanie porozumień o wykonywanie świadczeń woluntarystycznych, - wydawanie o wykonywaniu świadczeń woluntarystycznych.”
„VII. W zakresie spraw wojskowych - sprawy należące do zadań gmin regulowane ustawą o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz przepisami wykonawczymi, a w szczególności dotyczące: - współdziałania z organami wojskowymi, - prowadzenia akcji kurierskiej, - świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju, - prowadzenia rejestracji przedpoborowych oraz współdziałania w przeprowadzeniu poboru wojskowego, - kompletowaniu i opiniowaniu podań o odroczenie zasadniczej służby wojskowej ze względu na konieczność sprawowania bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, uznania za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny i wydawanie decyzji w tych sprawach, - reklamowania radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny, - przyznawania żołnierzom i członkom ich rodzin przysługujących im zasiłków na utrzymanie rodziny, - rejestracji zgłoszenia, zabezpieczenia i unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i szkodliwych.” § 3 Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem do niniejszego Zarządzenia. § 4 Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|
||||||||||||||||||||||
|